Slevy jsou obrovská lákadla pro všechny. Jedná se o jeden velký marketingový tah, který má nalákat co nejvíce lidí. Lidé si však bohužel neuvědomují, že cena uvedená ve slevě, je mnohdy ta samá cena, za kterou bychom daný kousek koupili, jen je tedy nad “akční cenou” napsána cena vyšší, za kterou se však daný kousek snad nikdy nemohl koupit. Lidé však naletí, jelikož jim daná koupě přijde opravdu velmi, velmi výhodná. Pokud patříte k těmto lidem, dejte si na slevy opravdu pozor, raději si cenu dvakrát prověřte. To ale není jediná možnost, jak odolat slevám.
Jak již bylo zmíněno, slevy jsou ohromným lákadlem pro nejednoho z nás. V současné době se však daří odolávat slevám jen minimálnímu množství z nás. Pokud vás štve, že slevám neumíte odolat, máme pro vás pár tipů, jak na to. Prozradíme vám, jak nad těmi slevami vyzrát.
Pravidlo třiceti dnů (nebo minimálně čtrnácti dnů)
Procházíte kolem zlevněných bot a říkáte si, že by vypadaly skvěle na vaší noze? Počkejte s jejich koupí minimálně čtrnáct dní, i když to pravé pravidlo zní, že máte vyčkat minimálně třicet dní. Pokud se vám i po té době budou boty líbit a pokud budou stále ve slevě, máte zelenou a koupit si je můžete.
Tímto předejdete tomu, že si ve slevě koupíte něco, co se vám ale ani nelíbí nebo co se vám přestane líbit už za pár dní. Jinými slovy se vyhnete zbytečným koupím, které vás dostávají do krachu.
Seznamy jsou to nejlepší, co si na nakupování můžete vzít
I když se seznamy berou zejména na nakupování potravin, i při nakupování oblečení se mohou hodit. Pokud narazíte na slevy, podívejte se na seznam toho, co musíte koupit. V tom okamžiku si uvědomíte, že si nesmíte koupit tričko, kterých doma máte milion, ale že jste tu pro kalhoty, které postrádáte a které budou třikrát dražší než samotné tričko.